„Sprzęt domowy idzie na wieś”, 100 produktów firmy TCL dodanych do końcowej listy

14 maja rozpoczęto oficjalnie ostatni etap operacji „Sprzęt domowy idzie na wieś”. Pozwoliła ona sprzedać telewizory i klimatyzatory w dużej ilości. Ekrany LCD (37 cali lub większe) po raz pierwszy trafiły na wieś. Modernizacja pozwala spółkom produkcyjnym i dystrybucyjnym odpowiedzieć na potrzeby rolników i zaangażować się w działania. W ten sposób operacja „Sprzęt domowy idzie na wieś” stworzyła okazję dla wielkich grup do zaoferowania różnorodnych i kompletnych produktów.

100 produktów firmy TCL Corporation znajduje się na końcowej liście, to prawdziwy sukces. Obecnie 238 produktów pogrupowanych w osiem kategorii, obejmujących telewizory kolorowe, lodówki, zamrażarki, zmywarki, telefony komórkowe, klimatyzatory, komputery i kuchnie indukcyjne, zostało włączonych do listy produktów sprzedawanych mieszkańcom wsi. Lista ta uczyniła z firmy TCL jedną z marek, które oferują najszerszą ofertę i największą ilość produktów. Firma TCL Corporation jest jedną z niewielu spółek, które wygrały przetarg we wszystkich 31 miastach.

Od lutego 2009 r. operacja „Sprzęt domowy idzie na wieś” została dobrze przyjęta przez przedsiębiorstwa i rolników. Niemniej jednak cena telewizorów, ustalona na 206 euro, ogranicza dostęp rolników do dużych ekranów LCD. Podczas dwóch sesji plenarnych prezes firmy TCL Corporation i deputowany do Parlamentu Li Dongsheng oraz prezes firmy Suning Appliance Zhang Jindong starali się znaleźć rozwiązanie problemu. Ich propozycje, które zostały przyjęte z entuzjazmem, polegają na ustaleniu pułapu cenowego w odniesieniu do sprzętu domowego dostosowanego do obszarów wiejskich oraz zaproponowaniu również produktów promocyjnych.

Najnowsze informacje o produktach

U5 Biały

Nowa elegancka rama Ultra-Narrow

Więcej