TCL Corporation: dziesięć lat międzynarodowej strategii przynosi owoce

Wielka konferencja „TCL Global Customers” odbyła się niedawno w Xi’an (Chiny). Na pierwszej sesji plenarnej oddziałów międzynarodowych firmy TCL Corporation świętowano 10. rocznicę międzynarodowego rozwoju firmy TCL Corporation. Było obecnych około 200 przedstawicieli wielu oddziałów na świecie. Li Dongsheng, prezes Rady Nadzorczej oraz prezes firmy TCL Corporation, osobiście nagrodził dziesięciu najlepszych szefów działów handlowych w filiach zagranicznych w podzięce za ich zaangażowanie i inicjatywy, które pozwoliły firmie TCL Corporation osiągnąć doskonałe wyniki.

Minęło dziesięć lat, odkąd firma TCL Corporation jako jedno z pierwszych chińskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym pojawiła się na rynku wietnamskim w 1999 r. Od tego czasu powstało wiele międzynarodowych filii na terytorium Europy, obu Ameryk, Indii czy Rosji. Dzięki pomocy partnerów lokalnych spółka ma swoje własne marki telewizorów (takie jak TCL, RCA, Thomson i ROWA) oraz telefonów komórkowych (TCL i Alcatel), które odniosły sukces w Chinach, Azji Południowo-Wschodniej oraz w Ameryce Łacińskiej. Marki te rozpoczynają obecnie ekspansję na rynku północnoamerykańskim i europejskim. Przy blisko 50% udziale globalnej sprzedaży na rynku międzynarodowym, po dziesięciu latach spółka widzi efekty swoich wysiłków, mających uczynić ją międzynarodowym uczestnikiem rynku.

Podczas konferencji prezes Li Dongsheng stwierdził, że w czasie ogólnoświatowego kryzysu ekonomicznego Chiny stały się regulatorem i impulsem globalizacji. Dodał również, że dla chińskich przedsiębiorstw możliwości wynikające z kryzysu finansowego są ważniejsze niż wyzwania, wobec których stanęły. Dzięki takim produktom jak telewizory, klimatyzacja, telefony komórkowe, pralki i oświetlenie, dostarczanym na rynek światowy, firma TCL Corporation ciągle notuje wzrost w pierwszej połowie 2009 r., i to mimo recesji. Zakończył swoje wystąpienie, mówiąc, że wyniki spółki dały konsumentom na całym świecie możliwość zrozumienia Chin oraz zaufania produktom „Made in China”.

Ostatni raport ze sprzedaży z sierpnia ogłoszony przez firmę TCL Corporation pokazuje wyjątkowy wzrost dotyczący telewizorów i telefonów komórkowych. Znaczny udział w nim mają rynki zagraniczne. W sierpniu w odniesieniu do dla sprzedaży ekranów LCD w Ameryce Północnej, w Europie i na rynkach wschodzących zanotowano odpowiednio wzrost o 366,6%, 200,4% i 215,3%. W ciągu jednego roku sprzedaż telefonów komórkowych wzrosła o 26,3%.

Najnowsze informacje o produktach

U5 Biały

Nowa elegancka rama Ultra-Narrow

Więcej